Skontaktuj się z nami 22 568 76 00

Karta Krakowska podbija serca mieszkańców

13 08.2018
13.08.2018 15.05 Kraków Organizacja przewozów

Do piątku 10 sierpnia 2018 roku zostało złożonych ponad 75.000 wniosków, co dotyczy ok. 85.000 mieszkańców, w tym dzieci - informuje MPK Kraków. Wniosek o Kartę Krakowską składają osoby dorosłe, ale mogą do niego dołączyć dzieci, które nie skończyły 18 lat. Zespół Back Office w MPK S.A. w Krakowie, każdego dnia weryfikuje ok. 2.000 wniosków. Tam również odbywa się drukowanie plastikowych nośników Karty Krakowskiej, przygotowywanie ich do wysyłki oraz nadawanie uprawnień Karty Krakowskiej na innych nośnikach (np. Krakowskiej Karcie Miejskiej). Ponad 42.000 osób zawnioskowało już o nadanie uprawnień na plastikowym nośniku Karty Krakowskiej, natomiast 17.195 osób zawnioskowało o nadanie uprawnień na nośniki mobilne (mKK, mKKM oraz iMKA).

Ponad 18.000 osób wskazało we wniosku prośbę o doręczenie karty na wskazany adres. Na dzień 10 sierpnia stan doręczeń Karty Krakowskiej przez kurierów UMK przedstawia się następująco – ponad 13.300 kart trafiło już do wnioskodawców, natomiast ok. 3.200 kart po trzykrotnej próbie dostarczenia zostało przekierowane do Punktu Sprzedaży Biletów MPK S.A. w Krakowie przy ul. Podwale 3/5. Dzwoniąc pod numer Infolinii Karty Krakowskiej 12 254 14 00 można uzyskać informację, czy karta została przekazana do Punktu. Kurier nie zostawia informacji o próbie doręczenia Karty Krakowskiej. Ze względu na ochronę danych osobowych na kopercie zawierającej Kartę Krakowską znajduje się jedynie imię i nazwisko oraz adres, pod który karta powinna zostać doręczona, stąd kurierzy nie mają możliwości kontaktu z adresatami przesyłek.

W przypadku problemów, zapytań lub wątpliwości związanych z obsługą Programu pn. „Karta Krakowska”, a także stanem realizacji poszczególnych wniosków, należy dzwonić na podany wyżej numer Infolinii Karty Krakowskiej.  Telefony mieszkańców od poniedziałku do  piątku, w godz. 8.00-20.00, obsługuje 6 osób. Każdego dnia jest to ok. 400 rozmów przychodzących i ponad 400 rozmów wychodzących. Pytania można także zadawać wysyłając maila na adres: kontakt@kk.krakow.pl.

Wkrótce wersja mobilna Karty Krakowskiej będzie dostępna w formie aplikacji mKK.

Szczegółowe instrukcje, dotyczące procesu zakupu biletów w automatach biletowych oraz poprzez nośniki  mobilne znajdują się m.in. na stronie internetowej www.kk.krakow.pl  
i stronie www.krakow.pl

Share